Tuesday, 15 October 2013

Bukit Melawati dan Taman ikan Air Tawar, Kuala Selangor


Teks: Hayati Shahadan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alhamdulillah.. Hari sabtu lepas kami sekeluarga berkesempatan membawa anak-anak bercuti di SEKIN HOTEL & RESORT, Sekinchan Selangor. Sebelum kami sampai tempat penginapan kami sempat singgah dan membawa anak-anak ke Bukit Melawati dan Taman Air Tawar, Kuala Selangor.

Jom Layan gambar gambar kami sekeluarga.



Kakak Alya dan Ayra duduk menunggu sebelum naik trem



Tu dia Trem yang akan kami naiki dan pemandangan pintu gerbang



Suami dan anak-anak sedah bersedia menaiki Trem.. opss.. tunggu mama..


Posing lagi



Ticket naik Trem RM 5.00 (dewasa) dan RM 3.00 (kanak-kanak 2 thn keatas)




Tempat pertama tengok lontong.. jinak je.. kakak Alya tengah bagi makan kacang panjang kat lontong..




Ni lontong yang tak sabar.. tengokkan tangan kanan dah ada tangan kiri dah rampas kacang lagi.. 


Bergambar bersama meriam hiasan



Makan aiskrim dekat taman ikan




Lena betul Adeeb tido



Tengok tu sempat lagi mengepau papa dengan monyet yang boleh berbunyi tu




Posing lagi.. ni permintaan kakak Alya ye.. tengok mulut dia tu.. muncung sengaja buat..

Tak rugi pun kalau nak bawa anak-anak ke sini.. sekali sekala kalau lalu tepi bukit melawati singgah-singgahlah ye.. memang sesuai buat kanak-kanak.






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...