Wednesday 8 January 2014

EBOOK PANDUAN KEDIAMAN PERTAMAKU


Teks: Hayati Shahadan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,



Alhamdulillah, Tahniah buat cikgu saya Khairunnisa Hamzara kerana telah menghasilkan ebook yang pertama. Semoga cikgu terus berjaya dan berjaya. Saya juga terasa aura positifnya dan bercita-cita ingin berjaya seperti beliau.

Kandungan buku ini sangat-sangat berguna bukan sahaja untuk yang pertama kali ingin membeli dan memiliki sebuah rumah idaman malah ia juga memberi maklumat yang lebih detail bagi yang sudah memiliki rumah dan mahu menambah baik rumah yang sedia ada.

SIAPA PENULIS EBOOK INI?

KHAIRUNNISA HAMZAHARA merupakan seorang bekas graduan senibina di Universiti Teknologi Malaysia. Pengalaman sebagai seorang arkitek projek dan arkitek rekabentuk di firma swasta dan agensi kerajaan banyak membantu beliau dalam penghasilan ebook ini. Selain itu beliau juga telah berpengalaman dan telah menerima banyak pegajaran serta tauladan dalam membina dan memiliki sebuah kediaman. Terutamanya ketika proses memiliki kediaman pertama dahulu. Bagi yang baru pertama kali merancang untuk memiliki atau membina kediaman sendiri pasti mula risau dan teliti merancang.  

KENAPA PERLU MEMILIK EBOOK INI?

Ebook ini adalah hasil dari rujukan, pengalaman , pengetahuan dan kepakaran beliau serta mereka yang lain dalam bidang senibina dan selok belok urusan membeli ,membina, merekabentuk , menghias dan menyelenggara sebuah kediaman. Ia merupakan satu kompilasi yang lengkap untuk dijadikan panduan buat mereka yang pertama kali ingin memeiliki kediaman.

SIAPA PERLU ADA EBOOK INI?

Ebook ini sesuai untuk mereka yang pertama kali ingin memiliki atau membina sebuah kediaman
Ebook ini juga sesuai dijadikan hadiah buat pasangan yang baru berkahwin
Ebook ini sesuai untuk dijadikan rujukan dan panduan buat mereka yang baru menjadi suri rumah dan ingin menghiasi dan menjaga rumah sendiri
Ebook ini sesuai untuk sesiapa sahaja baik yang muda mahupun yang berusia

APAKAH KANDUNGAN EBOOK INI?

BAB 1: PENGENALAN TENTANG KEDIAMAN
BAB 2: CARA MEMILIKI KEDIAMAN (BELI)
BAB 3: CARA MEMBINA KEDIAMAN (BINA)
BAB 4: IDEA DAN CARA MENGUBAH SUAI KEDIAMAN (RENOVATE)
BAB 5: IDEA SUSUNATUR RUANG
BAB 6: IDEA HIASAN DAN AKSESORI
BAB 7: IDEA PILIHAN WARNA
BAB 8: PERSIAPAN MENYAMBUT TETAMU & MENGADAKAN JAMUAN
BAB 9: PENJAGAAN DAN PENYELENGGARAAN KEDIAMAN





BAGAIMANA CARA MEMILIKI EBOOK PANDUAN KEDIAMAN PERTAMAKU?

Untuk membuat tempahan, kalian boleh mengisi borang tempahan di sini : http://hayatishahadan.blogspot.com/search/label/BORANG%20TEMPAHAN.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...