Saturday 30 November 2013

100% FREE UNTUK KE MINI SEMINAR DUNIA USAHAWAN

JANGAN LEPASKAN PELUANG KERANA 100% FREE UNTUK KE MINI SEMINAR DUNIA USAHAWAN

Teks: Hayati Shahadan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,



Buat usahawan diluar sana ini peluang anda untuk menimba Ilmu. JANGAN LEPASKAN PELUANG ANDA MENIMBA ILMU DENGAN PERCUMA. Pakej percuma hanya diberikan kepada 3 orang sekali mendaftar. Kalau daftar seorang kena bayar RM50 seorang. Pilihan terletak ditangan anda.

Kerana

Teks:

Dr. Azizan Osman

Ramai orang BODOH tentang ilmu berniaga dan ilmu pemasaran yang super berkesan.
Ramai lagi orang yang BODOH SOMBONG, tapi bila mereka melangkah masuk berjumpa dengan saya di Klinik Usahawan saya, Insha Allah kebodohan mereka hilang dan kesombongan mereka punah kerana saya mampu menunjukkan betapa ruginya mereka kerana dek BODOH dan BODOH SOMBONG untuk belajar menuntut ilmu (walaupun free), mereka tidak mampu mendapat jualan dan keuntungan yang mereka mahukan.
Bodoh kan? Saya tidak cakap tentang anda tetapi inilah komen yang saya dapat dari mereka yang pernah hadir kelas saya.
Anda tidak puashati dengan saya? Tak guna sebab anda yang rugi. Saya mahu membantu anda mencapai banyak impian hidup anda dan impian kebebasan kewangan yang anda mahukan tetapi nak buat macamana, saya tidak dapat nak berkongsi dengan anda melainkan anda berjumpa dengan saya.
Saya bukanlah seorang usahawan dan Saya juga tidak mendapat commission dengan memberitahu maklumat ini kepada anda tetapi saya mahu melihat anda juga berjaya. Jom mulakan langkah yang pertama. Niat berniaga kerana Allah.
>>Jom belajar menjahit<<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...