Monday 14 April 2014

KEAJAIBAN


Teks: Hayati Binti Shahadan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

[KEAJAIBAN BERLAKU]'

Assalam jutawan-jutawan sekalian. Nama diberi Norshahidah bt Sarif namun lebih dikenali dengan nama Wanda. Sesungguhnya sy bersyukur ke hadrat Ilahi kerana Allah telah mengizinkan sy menghadiri kesemua program Advanced dgn jayanya, alhamdulillah.

Sedikit kisah sy, sy merupakan graduan dr universiti swasta tempatan di dalam bidang perakaunan. Sebelum tamat pengajian, sy telah 'disunting' oleh sebuah audit firm yang terkenal bernama 'D' (di mana jerry pernah bekerja). Sebaik sahaja tamat pengajian, sy terus memulakan pekerjaan sebagai professional dan mengkhusus kpd bidang Percukaian. 3 tahun bekerja akhirnya menyebabkan sy mengalah dan mengambil keputusan untuk meninggalkan alam pekerjaan.

Sy memulakan online business sebagai salah satu cara menjana pendapatan. Bermula dengan menjual barang kecantikan wanita dan makanan tambahan pelbagai jenama, sy beralih pula ke bidang perniagaan kain cotton. Namun tetap juga tidak mendatangkan kepuasan kepada sy.

Untuk pengetahuan umum, sy sedang berjuang untuk mengatasi masalah kesuburan yg diakibatkan oleh stress melampau sewaktu bekerja dahulu. Dan sy aktif di dalam kerja-kerja charity dan support group yg ahli2nya terdiri daripada pasangan2 yg mengalami masalah yg sama seperti sy. Sy kini telah mempunyai follower dan position yg bagus di dalam group yg sy sertai.

Turning point bermula apabila sahabat dunia akhirat sy, Puan Khadijah Hosni mengajak sy menyertai IMKK July 13 untuk menggantikan suami beliau yg tidak dapat turut serta akibat tuntutan kerja.

Siapa nak tau apa yang berlaku kepada sy sewaktu menghadiri IMKK, IJI dan AMP?

Komen 'saya nak' dan sy akan share bagaimana akhirnya sy berjaya jumpa kepakaran yg sy cari2 selama ni.

========================
Kepakaran saya ialah dalam membantu peniaga-peniaga kecil, sederhana dan besar meletakkan perniagaan mereka ke peringkat antarabangsa dengan hanya satu klik!
http://onekliks.com.my

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...